Tuesday, September 10, 2019

My pepeha

Tēnā koutou katoat     v            Greetings to you all 
No Aotearoa āhau        I am from NZ
Ko Puketāpapa te maunga             My mountain is Mt Roskill 

Ko Manukau te moana                     The Manukau is my sea


Ko Halsey Drive te Kura                     Halsey Drive is my school 

Kei Mt Roskill Toku papa kainga         Mt Roskill is where I live now

Ko Gordon  tōku koro           My Grandfather is Gordon
Ko Doreen tōku kuia          My Grandmother is Doreen
Ko Christopher tōku Matua      My Father is Christopher
Ko Rachael tōku whaea       My mother is Rachael
Ko Paul tōku Matua Keke     My uncle is Paul
Ko  Jo tōku whaea Keke     My auntie is Jo
Ko Nicholas rāua  ko Daniel āku tuakana    My cousins are Nicholas and Daniel
Ko Sarah āku tuakana  My older brothers/sisters is Sarah

Ko Jack tāku ingoa                   My name is Jack

No comments:

Post a Comment